قابل توجه به دانشجویان و مراکز آموزشی برگزار کننده دوره های NEBOSH

به روز رسانی COVID-19: مورد توجه دانشجویان، مراکز آموزشی و کارکنان سازمان NEBOSH
 
پیام و پاسخ سوالات مکرر از طرف مدیر سازمان
 
همچنانکه COVID-19 در اطراف جهان روی مردم بیشتری اثر می گذارد، ما به یاد تمام کسانی هستیم که درگیر این بیماری شده اند. الان زمانی است که بخش سلامت نبوش در خط مقدم قرار دارد. 
ما تا جائیکه امکان پذیر است هر کاری خواهیم کرد تا بتوانیم از سلامت دانشجویان مان، مراکز آموزشی مان و کارکنانمان، در کنار عادی سازی روند تجارت، محافظت کنیم. من چیزی به توصیه ها و دستورالعمل تدوین شده فعلی سازمان جهانی بهداشت اضافه نمی کنم اما از آمارهای به دست آمده برای توضیح به سهامدارانمان استفاده خواهم کرد. 
مراکز آموزشی ما- سازمان هایی که جهت ارائه خدمات آموزشی نبوش تائید شده اند- در 130 کشور در جهان قرار دارند. به همین دلیل پیروی از دستورالعمل ها و پروسه های متفاوت متناسب با شرایط کشور و منطقه خود را انجام می دهند. آنها ممکن است یکی از راه های زیر را انتخاب کنند:
  • لغو یا تعویق آموزش و آزمون ها
  • پیشنهاد سازماندهی متفاوت به دانشجویان (آموزش مجازی- آموزش از راه دور)
برای هر کسی که اموزش و آزمون های آنها تحت تاثیر شرایط قرار گرفته است، مجموعه پرسش و پاسخ های زیر جهت اطلاعات بیشتر تنظیم شده است. آنها به صورت منظم پایش و به روزآاوری می شوند پس لطفا پیوسته اخبار را دنبال کنید. 
مطمئنا نبوش بدون تیم کارکنان خارق العاده اش نمی تواند کار کند و ما شرایط کار کردن از راه دور را برای تمام پرسنلمان بر حسب شرایط COVID-19 فراهم کرده ایم. این بدین معنی است که تیم تجربه مشتری ما از این پس به صورت تلفنی در دسترس نیستند. به جای آن، لطفا از اطلاعات تماسی زیر که برای شما گذاشته شده است استفاده نمائید تا بدین وسیله، ما حمایت کامل خود را آنچنانکه از نبوش انتظار دارید برای شما فراهم کنیم. 
 
ایمن بمانید
ایان تایلر
مدیر اجرائی نبوش
کسب اطلاعات بیشتر و تماس با نبوش
info@nebosh.org.uk
 
 
 
پرسش و پاسخ ها
 
1- من یک آزمون NEBOSH در پیش دارم. آیا برگزار خواهد شد؟
اگر در کشور و منطقه شما به دلیل شرایط فعلی محدودیتی ایجاد شده است، نبوش از دستورالعمل های محلی پیروی می کند و آزمون شما برگزار نمی شود. لطفا جهت اطلاعات بیشتر و سازمان دهی موجود با مرکز آموزشی خود تماس بگیرید. اگر شما در منطقه ای هستید که محدودیتی ندارد پس لطفا با مرکز آموزشی خود تماس بگیرید تا از برگزاری مطمئن شوید. 
 
2- آزمون NEBOSH من لغو شده است، آیا هزینه آزمون را پس می گیرم؟
ما به صورت خودکار هزینه آزمون دانشجویان را پرداخت نمی کنیم. به جای آن، ثبت نام آزمون شما به تاریخ بعدی آزمون پس از این محدودیت ها منتقل می شود. ما با مراکز آموزشی خود برای اطمینان از برگزاری هرچه زودتر آزمون ها در حال همکاری خواهیم بود. 
 
3- آیا من نتایج آزمون NEBOSH خود را سر وقت دریافت می کنم؟
در زمان تصحیح، سعی ما بر ارزشیابی طبق برنامه هست. ما به صورت پیوسته و نزدیک با آزمون گیرندگان، مراکز آموزشی و حامیان جهت ارسال نتایج سر موعد مقرر در حال همکاری خواهیم بود. 
 
4- من آماده شروع دوره های NEBOSH هستم، آیا هنوز برگزار می شود؟
به نظر می رسد که آموزش دوره به صورت حضوری تحت تأثیر این شرایط قرار گرفته است. لطفا با مراکز آموزشی خود برای برنامه ساماندهی جدید تماس بگیرید. بسیاری از مراکز آموزشی ما پیشنهاد برگزاری مجازی و از راه دور را دارند. اگر این نوع از آموزش را دوست دارید می توانید مرکز آموزشی خود را انتخاب کنید. 
 
 
5- من یک مرکز آموزشی برگزاری دوره های NEBOSH هستم. آیا می توانم آزمون برگزار کنم؟
اگر شما در منطقه ای هستید که دچار محدودیت است، نمی توانید آزمون نبوش را برگزار کنید. ما به صورت پیوسته در حال پایش دستورالعمل حکومت های محلی برای شرایط فعلی هستیم. اگر محدودیت منطقه ای وجود ندارد شما می توانید درخواست آزمون با شرایط عادی بدهید. 
 
 
 
با ما همراه باشید
تیم آموزش HSE Arya

درباره ما | حریم خصوصی | ثبت شکایت | قوانین سایت

تمامی حقوق این سایت متعلق به HSEARYA می‌باشد.

Designed by TAMDATA

بالا